Ufo's ... daar gaan we weer ...

De Republiek Kazachstand in Centraal Azië zou plannen hebben om de eerste ambassade te wereld te bouwen ... voor ... aliens ... aldus rapporteren blijkbaar enkele lokale media aldaar.

Mmmm ... ik lees verder ... de locale autoriteiten zouden reeds een belangrijk stuk land in de stad Almaty voor dit project gereserveerd hebben.

De Kazachse regering gelooft immers dat contact met buitenaardsen onafwendbaar zal zijn en door de eerste natie te zijn met speciaal daarvoor voorziene faciliteiten, hoopt men dat dit enorme financiele en economische voordelen zal opleveren. Ook probeert men daarmee aan de wereld te tonen dat men op dat vlak al heel progressief vooruit kan denken.

Ja ... zeg ik dan ... en waarom niet? Alleen al symbolisch vind ik dit een heel belangrijke stap.

Trouwens, er bestaan theorieën over, wat men er ook mag van denken, dat buitenaardse wezens al gebruik maken van een onderwater-UFO-basis in de Kaspische Zee die grenst aan Kazachstan.
Fuad Gasimov, hoofd van het Nationaal Luchtvaartagentschap van buurland Azerbeidjan heeft dit bericht trouwens ook al bevestigd en heeft on the record zelfs al verklaard dat de oude USSR in het verleden voordurend het landen en vertrekken van buitenaardse ruimteschepen in de Kaspische Zee heeft gemonitord maar dit altijd als militair geheim verborgen heeft gehouden. Gasimov verklaarde immers destijds zelf geparticipeerd te hebben aan dergelijke monitoring-aktiviteiten toen hij Departmentshoofd was bij de Wetenschapsacademie van de USSR.

En is dit nu allemaal zever?

Sommigen zullen zeggen van wel en dat mogen ze van mij.

Ik zeg : ik weet het niet maar ik sta er wel voor open.


Bronnen: www.express-k.kz www.ufoevidence.org www.allnewsweb.com

Memedir, 24/04/2009

Reacties

Populaire posts van deze blog

Maldek

Honing en Kaneel: De wonderlijke en vaak niet geziene genezende eigenschappen

Over het aardraster ...